Inquistor mezi námi! Článek na RpgHry

13.12.2009 19:39

Jako blesk z čistého nebe ke mně doputovala zpráva, že český tým Wooden Dragon dokončil svoje dílo, na kterém pracuje (v intezivnějším pojetí) už šest let (ale ve skutečnosti byl Inquistor v myšlence stvořen před téměř deseti lety). Ba co víc - nabídli mi preview verzi, pro kterou jsem si okamžitě zajel. A jaké že to je? Překvapivě - sliby se zdají býti vyplněny. Hned na první pohled vás zaujme obrovské množství textu. To vítám. Místo popisů skillů a předmětů na tři slova (a méně) se dočkáme komplexnějšího vžití do děje díky detailním informacím o okolí. Zatím jsem se do hry nijak neponářel více, přecejen mne vytěžuje Witcher, ale v nejbližší době na to vlítnu více, vypadá to dobře. Technologicky se dočkáváme opravdu detailní 2D grafiky, kdy je hlavní hrdina spritovaný - což ale nebrání bohatým možnostem modifikace zbraní, zbroje a tak dále. Těště se na dávky screenshotů. Mezi námi - jde o dost oldschool RPG, takže ačkoliv ve mně jednoznačně vyvolává sympatie, musím kriticky podotknout, že tato hra měla vyjít před deseti lety, aby se jí dostalo zasloužené pozornosti. Takhle možná dostaneme pecku, ale jen pro skupinku vyvolených. Držím palce.

Zdroj: rpghry.cz

 

—————

Zpět