Vysvětlení proč jsou animace takové jaké jsou

28.11.2009 21:08

 

Lukáš Macura z Cinemaxu na Games Tiscali fóru vysvětlil, proč jsou animace v Inquisitorovi takové, jaké jsou - může za to špatný (nevratný) nápad před pár lety...

Před několika lety jsme dostali nápad, že se na hlavních postavách bude projevovat equip, tzn. že hlavní postava se skládá z vrstev, proto jsme byli nuceni udělat animace s co možná nejnižším počtem framů i tak má jedna hlavní postava (ve hře jsou 3) 320 tisíc souborů (všechny typy brnění, zbraní x počet animací x 8 směrů), kdyby byli animace plynulejší, tak by těch souborů muselo být mnohem více a to už by opravdu nešlo. Jaká koliv úprava, kontrola a práce s takovým množstvím dat je opravdu velmi komplikovaná. Netvrdím, že to byl dobrý nápad, ale nápad to byl. :) A nevím zda v nějaké jiné 2D hře je možné takto vizuálně měnit hlavní postavu.

Zdroj: Games Tisali

—————

Zpět