Základní info. o Inquisitoru

29.11.2009 19:25

Rozsáhlá RPG hra s temným příběhem. Připravte se na maximálně stylové a detailní středověké drama.

V roli středověkého vyšetřovatele vás zavede do pochmurného světa plného hereze, zrady a pekelného nebezpečí. Budete pátrat po pachatelích obludných zločinů, setkáte se s mnoha lstivými protivníky a strhne vás vír mocného spiknutí, které usiluje o rozvrácení všeho, na čem prastará Říše po tisíc let spočívala. Prozkoumejte pochmurný herní svět prostřednictvím jednoho ze tří hlavních charakterů a objevte veškeré jeho taje.

Budujte si pověst neohroženého inkvizitora a lovce čarodějnic, plňte desítky vedlejších úkolů a rozvíjejte své schopnosti a dovednosti, se kterými budete čelit stále mocnějším a nebezpečnějším protivníkům. A hlavně si pamatujte – vše, co učiníte, bude záležet jenom na vás!

Hlavní pilíře Inkvizitora představují především akce a poutavý příběh, které jsou zastřešeny originálním herním systémem a jedinečnými dovednostmi a schopnostmi hlavních charakterů. Při tvorbě Inkvizitora přihlédli autoři k vysokým standardům žánru RPG a okořenili jej nepřebernou spoustou vlastních nápadů a invencí. Výsledkem tak bude poutavá a snadno ovladatelná hra nečekaných možností a hloubek – bude záležet jen na hráči samotném, nakolik bude chtít tyto herní možnosti odkrýt a využít.

 

Vzhledem k tomu, že se příběh točí kolem vyšetřování všemožných zločinů, tvoří jádro hry odhalování pachatelů, získávání důkazů proti nim a jejich usvědčování před soudem, a to v souladu s církevními a světskými zákony Říše. Jedním z nejdůležitějších zákonů je Inkviziční kodex, který zakotvuje pravidla a zásady inkvizičního procesu. a je to právě Inkviziční kodex, podle kterého bude muset hráč postupovat při odhalování a stíhání heretiků a čarodějnic ohrožujících svými temnými piklemi celou Říši.

Důležitou součástí inkvizičního práva je rovněž právo útrpné – tj. právo použít při výslechu mučení. Hráč proto bude moci při odhalování pachatelů všemožných hrůzostrašných zločinů použít celkem čtyři mučící nástroje – skřipec, strappado, pranýř a železnou pannu.

Vlastnosti hry:

• precizní a stylová grafika ve vysokém rozlišení
• originální umělecký návrh
• rozsáhlá prostředí zpracovaná v klasickém isometrickém pohledu
• uvěřitelný příběh na pozadí středověkého fantasy světa
• velkolepý soundtrack
• 3 hlavní postavy – kněz, rytíř, zloděj a 3 samostatné příběhy
• lesy, města, dungeony – nadzemní i temné podzemní lokace
• vyšetřování, mučení, odsouzení
• masivní RPG systém
• souboje, kouzla, magie
• netradičně rozsáhlá hra s unikátně dlouhou dobou hraní v řádu stovek hodin

Čísla o hře:

• 3 hlavní postavy, 90 monster a 180 NPC
• milión dílců grafiky (spritů) pro animace postav
• 34 nadzemních lokací s lesy, pastvinami a městy
• 1,2 miliónu metrů čtverečních exteriérů
• desítky interiérů budov, chrámů, paláců a pevností
• 37 rozsáhlých komplexů dungeonů (i vícepodlažních)
• 100 km spletitých chodeb
• 50 tisíc ručně finalizovaných spritů použitých pro design herních prostředí
• přes dvě stovky magických i nemagických zbraní a projektilů
• 80 kouzel s efekty, 6 různých škol magie
• velké množství lektvarů

O vývoji:

• první práce na hře začaly již v roce 1999
• autorský tým (Wooden Dragon) za účelem vývoje hry založil občanské sdružení
• převážná část týmu hru vytvářela nadšenecky při studiu nebo výkonu zcela jiné profese
• v týmu tak figurovali správce sítě, finanční analytik, právník, medik či zahradník
• samotný scénář ke hře dosáhl 1500 normostran
• betatest hry výrazně komplikovala unikátní rozlehlost hry a množství textů (výrok: „Hraju už 150 hodin a jsem ve dvou třetinách“, je skutečný. Jeho váhu trochu mírní konstatování, že „Ta poslední třetina je ale menší.“)

 

 

Zdroj: Cinemax

—————

Zpět